Info Eco - Citate

Citeste cele mai interesante lucruri spuse de oamenii Honda de-a lungul timpului.


Siguranta Environmental Friendly Technology Conduceti Eco Emisii Initiative 2008 Citate Energie Vie


Revino la pagina Info Eco

1. Timp de peste 35 de ani, am continuat să studiem tehnologiile pentru a face vehiculele mai curate şi mai eficiente. Eforturile noastre ne-au ajutat să identificăm unele dintre problemele majore asociate cu combustibilii-fosili … reducerea poluării aerului. Dar rămân alte provocări. Încălzirea globală şi susţinerea energiei sunt, acum, problemele critice. Doresc să subliniez că acestea nu sunt chestiuni „viitoare” ... sunt provocări iminente.
President & CEO Takeo Fukui, Foreign Correspondents Club of Japan, 27.02.2008

2. Observaţiile mele respectă o temă globală ... ne axăm pe modul în care noi, companii la nivel global, trebuie să protejăm mediul înconjurător.
President & CEO Takeo Fukui, Foreign Correspondents Club of Japan, 27.02.2008

3.Atunci când vine vorba despre emisiile de gaze ale unei locuinţe şi declinarea furnizării cu combustibili-fosili, graniţele naţionale sunt mai puţin importante. Cu toţii suntem cetăţeni ai aceluiaşi mapamond ... trăim în aceeaşi lume ... şi aveam aceeaşi responsabilitate de a o păstra. Acest tip de provocare globală necesită acţiuni urgente şi susţinute în industria de zi cu zi, în cadrul guvernului şi în toate regiunile mapamondului. 
President & CEO Takeo Fukui, Foreign Correspondents Club of Japan, 27.02.2008

4. Încălzirea globală şi susţinerea energiei sunt, acum, problemele critice. Doresc să subliniez că acestea nu sunt chestiuni „viitoare” ... sunt provocări iminente.
President & CEO Takeo Fukui, Foreign Correspondents Club of Japan, 27.02.2008

5. Este o problemă globală … şi fiecare naţiune … fiecare companie … fiecare client … trebuie să împartă nivelul limitat de petrol prin utilizarea eficientă a resurselor. Trebuie să acţionăm acum … atât în ceea ce priveşte resursele ce pot fi susţinute cât şi încălzirea globală. Ar trebui să fie misiunea tuturor constructorilor de automobile, să dezvolte tehnologii ce cresc dramatic eficienţa combustibilului.
President & CEO Takeo Fukui, Foreign Correspondents Club of Japan, 27.02.2008

6. Honda crede că cea mai importantă problemă de mediu este reducerea emisiilor CO2, ce reprezintă cheia protejării mediului natural la nivel global. Prin recunoaşterea acestui lucru, Honda a anunţat proactiv, voluntar, obiective pentru reducerea emisiilor CO2 pentru anul 2010 atât pentru activităţile de producţie cât şi în ceea ce priveşte produsele propriu zise.
President & CEO Takeo Fukui, Annual Report 2008

7. Având în vedere că 20% din emisiile CO2 sunt înregistrate de autoturisme şi că standardele economiei de combustibil în Europa, Japonia şi Statele Unite ale Americii sunt din ce în ce mai stringente, confruntarea încălzirii globale este o prioritate de tip pentru Honda.
President & CEO Takeo Fukui, CSR-Report 2008

8. Totuşi, trebuie să recunoaştem faptul că operaţiile noastre au un impact asupra mediului. Eforturile noastre de a ajuta crearea unei mobilităţi ce poate fi susţinută sunt, prin urmare, extrem de importante, şi studiem rezultatele iniţiativelor noastre privind mediul înconjurător şi confruntăm problema încălzirii globale în mod corespunzător. Pentru a păstra obiectivele noastre de a produce cele mai eficiente şi curate produse la cele mai curate şi eficiente fabrici, am anunţat, în mod voluntar, reducerea emisiilor CO2 pentru anul 2010 şi continuăm să consolidăm poziţia în domeniul tehnologiilor de mediu prin iniţiative noi în domeniul producţiei şi dezvoltării.
President & CEO Takeo Fukui, CSR-Report 2008

9. Am început cu motociclete … deoarece în Japonia de după război, aceasta era cea mai bună modalitate de a oferi transport persoanelor. Dar încă de la început … obiectivul nostru a fost crearea unor forme noi şi mai bune de mobilitate. Acest lucru  nu înseamnă neapărat că mergem spre direcţii noi ... precum robotică umanoidă şi aviaţie. De asemenea, ne solicită îmbunătăţirea formelor actuale de transport pentru a crea o nouă valoare a societăţii. Acest lucru include necesitatea de a realiza o mobilitate curată şi mult mai eficientă.
President & CEO Takeo Fukui, Foreign Correspondents Club of Japan, 27.02.2008

10. (În 1969) Fondatorul nostru, domnul Soichiro Honda, a declarat că o companie trebuie să îşi axeze toată energia pentru a proteja mediul înconjurător. O echipă de ingineri Honda lucra deja la acest subiect atunci când m-am alăturat companiei. 
President & CEO Takeo Fukui, Foreign Correspondents Club of Japan, 27.02.2008

11. Domnul Honda conducea încă R&D, în acel moment, şi mi-am amintit că a început să ţipe la mine. Dorea cu ardoare să atingem acest obiectiv. După ce am înregistrat un nou eşec, a spus: „Nu vă gândiţi doar la sistem, să trataţi evacuarea ... ca pe un catalizator. Gândiţi-vă la crearea unui sistem curat încă de la început.” 
President & CEO Takeo Fukui, Foreign Correspondents Club of Japan, 27.02.2008

12. Aceste tehnologii (Hybrids, Red) vor ajuta la reducerea cantităţii de petrol necesară pentru a alimenta vehiculele Honda. Dar cu viziunea de a crea o societate ce nu se bazează pe combustibili fosili ... soluţia finală este un vehicul fuel-cell alimentat cu hidrogen.
President & CEO Takeo Fukui, Foreign Correspondents Club of Japan, 27.02.2008

13. Ce m-a inspirat să mă alătur Honda, acum aproape 40 de ani, este încă actual. Indiferent de perioadă, la Honda am dorit să fim o companie care să ofere „bucurie” adevărată fiecăruia dintre clienţi ... prin aplicarea unor tehnologii unice şi avansate pentru a crea mobilitate ce respectă mediul înconjurător. 
President & CEO Takeo Fukui, Foreign Correspondents Club of Japan, 27.02.2008

14. Credem că eforturile noastre proactive de a ajuta la soluţionarea problemelor privind mediul şi energia definesc valoarea noastră.
President & CEO Takeo Fukui, Environmental Report 2008

15. Adresând provocarea de a dezvolta tehnologii revoluţionare, Honda continuă dezvoltarea vehiculelor fuel cell ce nu consumă combustibili fosili şi nu emit CO2. Lucrând asiduu pentru comercializarea la scară largă a vehiculelor fuel cell, Honda a lansat o nouă generaţie FCX Clarity în 2008.
President & CEO Takeo Fukui, Environmental Report 2008

16. Pe măsură ce continuăm să dezvoltăm tehnologii avansate, înregistrăm progrese către obţinerea obiectivelor la nivel mondial, anunţate în 2006, pentru a reduce emisiile CO2 ale produselor şi operaţiilor de producţie până în anul 2010. Vom continua să fim lideri în aplicarea tehnologiilor avansate pentru a ajuta soluţionarea problemelor privind mediul înconjurător şi energia.
President & CEO Takeo Fukui, Environmental Report 2008

17. Vom continua să lucrăm pentru a ne respecta promisiunea mobilităţii, prin aplicarea creativităţii avansate ce ne defineşte şi ne obligă să fim o companie dorită la nivel mondial.
President & CEO Takeo Fukui, Environmental Report 2008

18. Problemele actuale sunt probleme globale. Ne confruntăm cu dileme născute din Revoluţia Industrială şi din modificările stilului de viaţă. Astfel de probleme sunt cauzate de tehnologie şi nu pot fi soluţionate fără aceasta.
Senior Managing Director Masaaki Kato, Environmental Report 2008